poniedziałek, 19 września 2011

AA Płyn Micelarny

Na tapecie dzisiaj Micelarny płyn do demakijażu oczu i twarzy firmy AA do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii, czyli jak większość( jak nie wszystkie) kosmetyków tej firmy. Płynu używam już bardzo długo. Z racji tego, że moja skóra jest wrażliwa, naczynkowa i mieszana ze skłonnością do przesuszeń , jeszcze rok temu używałam kosmetyków tylko i wyłącznie wyżej wymienionej firmy. Raz też skusiłam się właśnie na ten płyn micelarny i tak mi z nim dobrze, że zagościł u mnie na dłużej. Do rzeczy. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak wygląda opakowanie i co obiecuje producent oraz jaki jest skład.
Zacznę od opakowania. Zwykłe proste, wygodne, nie sprawdza się jednak jeśli chodzi o transport, bo kosmetyk się rozlewa. Zapach jest przyjemny i delikatny. Płyn nakładam na wacik i zmywam twarz. Ostatnio zmywam nim tylko oczy. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia ( oczy też mam wrażliwe a do tego noszę soczewki i żadnych problemów nie odnotowałam). I faktycznie poprawia nawilżenie skóry. Dobrze zmywa makijaż, nie rozmazując go niepotrzebnie. Obietnice producenta są w 100% spełnione;)
Raz jeden nawet zrobiłam sobie od niego przerwę i kupiłam inny płyn micelarny (chyba z Eveline, aczkolwiek dokładnie nie pamiętam) w sumie tylko dlatego, że był w przecenie. Płyn się jednak nie sprawdził i szybciutko wróciłam do mojego AA. A! No i jest wydajny, wystarczy naprawdę niewiele nalac na wacik, żeby oczyścić twarz.

 Polecam gorąco! Cena niewielka, bo około 12 zł, a w przecenie około 10 zł.
Płynu w butelce jest już kilka kropel i ubolewam nad tym, bo nie kupię go w najbliższym czasie. Ale chyba wypróbuję micela z Bourjois - czytałam, że dobry hm..

2 komentarze:

  1. A ja go nie lubię, Słabo zmywa i zostawia klejącą warstwę. No i opakowanie też mnie nie przekonuje- połowa płynu wylewa się podczas transportu w jakiekolwiek miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja lubię kosmetyki z AA, moja kolezanka jest farmaceutką i mówi, że są całkiem niezłe. :) obserwuję :), zapraszam tez do siebie w wolnej chwili:)
    http://kufereklili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)