wtorek, 13 września 2011

Pozwól swobodnie wypadać swoim włosom!

Oto właśnie sprawca zamieszania na mojej głowie. Z racji tego, że włosy wypadają mi w dużych ilościach (choć moja mama ciągle powtarza, że jest ich wszędzie zdecydowanie za dużo i że to raczej normalne nie  jest; swoją drogą powinno nam wypaść około 100 włosków dziennie jednak kto by to liczył?) postanowiłam wziąć się jakiś czas temu za naprawianie kosmyków. Stwierdziłam, że rozpocznę od szamponu. Sumplementy diety w postaci tabletek jakoś wcześniej nie pomagały więc pominęłam sobie ten punkt. No więc stoję przed półką z szamponami i czytam i szukam i grzebie. I nagle jest ! Dove Repair Therapy Zaawansowana Pielęgnacja i Odbudowa Dla Pięknych Włosów! Moje wrażenie spotęgował dodatkowo napis:98% mniej wypadających włosów. Co prawda zawsze byłam jakoś niezbyt dobrze nastawiona do kosmetyków Dove- nie używałam ani ich szamponów ani balsamów. Mimo uprzedzeń wzięłam. Wychodząc ze sklepu miałam w głowie wizję pięknych, lśniących i długich pukli i to w dodaktu moich. W domu obwieściłam, że oto już niedługo mój problem zniknie! I nikt nie zobaczy ani jednego włoska, który opuścił moją czuprynę! 
Z użyciem czekałam jednak do skończenia poprzedniego szamponu no i w sumie to do wyjazdu. Wreszcie nadszedł ten wyczekiwany dzień kiedy to pierwszy raz użyłam szamponu. No tu już bez przesady wiadomo, że po pierwszym myciu to raczej moje wizje się nie spełnią. Ale po tygodniu miałam już wyrobione zdanie na temat cudownego szamponu.
Codziennie budząc się rano na poduszce zostawiałam ogromną ilość włosów. Podczas mycia włosów wylatywało ich jeszcze więcej, już nie wspomnę o czesaniu. Co gorsze, w życiu nie wylatywało mi tyle włosów co przy stosowaniu tego szamponu. Więc o co tu chodzi? I do tego pojawił się łupież! Co to to nie! Odstawiłam szybko na półkę i teraz tylko rzucam w niego piorunami. W sumie to nie wiem czemu jeszcze nie jest w kuble. 
Poniżej skład cudownego szamponu:
 
Myślałam, że moje zdanie na temat kosmetyków Dove zmieni się diametralnie, ale jednak uprzedzona jestem dalej. No cóż może akurat komuś spasował ten szampon? Ktoś używał i ma odmienne zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)