sobota, 17 grudnia 2011

Porządek z papierzyskami czyli małe DIY

Bo mi się chciało! Och tak nadszedł taki dzień kiedy MUSIAŁAM coś wykombinować. Inspiracji dostarczył mi blog http://mojekreacyjki.blogspot.com/. Polecam gorąco- kopalnia pomysłów dla tych, którzy lubią się babrać i tworzyć;) Od jakiegoś czasu na moim parapecie rosła sterta potrzebnych i mniej potrzebnych papierzysk. Ale nie to zmusiło mnie do działania. Zmusić mogę sie tylko ja sama, a cała reszta mnie nie rusza;)
Jak to zrobić zobaczycie TUtaj. No sprawa jest banalna, a tyle radochy;D 
Uwielbiam robić takie rzeczy, szczególnie w tym okresie kiedy nie mogę pozwolić sobie na ich zakup;)

No już wam pokazuję z czego jestem taka dumna yhm yhm ;D


Pierwsze zdjęcie powala ostrością- ot, taki bunt aparatu, który marudzi kiedy się ściemnia. 
Mam zamiar przygotować jeszcze jeden, większy. Jednak dopiero wtedy, gdy upoluję pudełko po płatkach śniadaniowych;)

Za tydzien święta.. Oprócz tego, że kupiłam już prezenty i chciałam wysłać kartki (dlaczego poczta w sobotę zamknięta jest tak wcześnie??) to nic na to nie wskazuje w moim otoczeniu i samopoczuciu. Jak u was sprawa stoi? A może leży?;)

Dziś zapowiada się miły wieczór ze znajomymi więc spadam pomalować paznokcie;) 

Udanego weekendu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)