czwartek, 12 kwietnia 2012

Tag tag tag

Wczoraj pożegnałam się z Polską, a jutro przywitam Paryż!:) Został mi jeden dzień na przepakowanie walizki i zakupy, więc dziś będzie jedynie TAG.

Otagowała mnie -mała0727-, której dziękuję!:*

Zasady:

1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)

Do zabawy zapraszam :

Także Kochane, piszcie i zadawajcie pytania, na wszystkie postaram się odpowiedzieć jak najszybciej, a tymczasem Bonjour Paris! 

3 komentarze:

  1. Jak Ci się żyje na obczyźnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tu 9 miesięcy i jest mi bardzo dobrze;) wiadomo, że na poczatku język był barierą, ale już jest lepiej i dążę ku lepszemu. Jak narazie postykają mnie same pozytywne sytuacje i mam nadzieję, że taki stan rzeczy utrzyma się jak najdłużej;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)