poniedziałek, 17 września 2012

Pierwszy raz - z bliska

Coś nowego dzisiaj. Nie żebym coś odkryła, nie, nie nic z tych rzeczy;) Tak po prostu, całkiem spontanicznie, przed wyjściem na miasto postanowiłam strzelić foty swojemu dziennemu makijażowi. I tutaj kilka ważnych kwestii:
1) nie jestem makijażystką, więc wiecie nie patrzcie na to surowym okiem
2) pierwszy raz robiłam zdjęcia swojej twarzy i przyznaję, wcale to łatwe nie jest
3) nie zwracajcie proszę uwagi na moje brwi  - one żyją swoim życiem, teraz im na to pozwalam, bo chcę je trochę zagęścić i zmienić kształt
4) czoło - no comment



Na drugim wyszłam przeblado! Także jak widac, taki ot zwykły dzienny.
Użyłam:
podkładu mineralnego Lucy Minerals w odcieniu Bisque
korektora Collection 2000 w odcieniu Light 2
bronzera z Face Contour Kit firmy Sleek (884 Light)
na brwi cień Crushed Walnut z Natural Collection

cieni Sleek z paletki OH SO SPECIAL
kredki do oczu Basic w kolorze 10
tuszu do rzęs Essence Multi Action
eyeliner'a z Maybelline Lasting Drama Gel Liner

a na ustach Revlon Lip Butter w odcieniu Tutti Frutti

To na tyle.

Pozytywnego dnia:)

8 komentarzy:

  1. masz naprawdę bardzo ładną cerę, co TY chcesz od swojego czoła? I brwi?
    Dla mnie są idealne. Mówię poważnie.
    Usta to prawda- piękny kolor !
    Lubię takie makijaże proste ale subtelne,naturalne ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałąm zaputać o to, co masdz na ustach, ale sama napisałaś, wyglądasz świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż :) delikatny i schludny

    OdpowiedzUsuń
  4. jestes sliczna dziewczyna i pokochalam Twoj makijaz. jest bardzo delikatny i kobiecy. uwielbiam takie (z reszta nie moge mocniej sie malowac wiec nie mam wyboru) :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)