piątek, 28 grudnia 2012

Zwróć uwagę na..

I po Świętach! Teraz czas przemyśleń i postanowień noworocznych. No i najlepsza okazja żeby wymienić osobisty kalendarz;) W palanach mam rozejrzeć się za odpowiednim w ten weekend. W tym roku udało mi się prowadzić zapiski mniej więcej regularnie. Co prawda jesień i zima jest prawie pusta, ale hej, czy wam też wtedy czas szybciej umyka?

Do sedna jednak. Szukając ciekawego lakieru do paznokci w Superdrug'u przeglądałam wszystkie szafy po kolei i w końcu zdecydowałam się na złoty kolor z New York Colour. Był to mój pierwszy raz zarówno jeśli chodzi o firmę jak i o kolor. Wypróbowałam i.. wróciłam po kolejne 3 kolory (chyba nadal trwa promocja 3 for 2 na wszystkie kosmetyki w tej szafie). Trochę mnie poniosło, przyznam, ale zupełnie nie żałuję. Jakość i trwałość lakierów jest zadowalająca- nie, to mało powiedziane- jest REWELACYJNA. Dwie warsty dają nam całkowite krycie. Z top coatem lakier trzyma się na moich paznokciach 5 dni bez żadnego uszczerbku, nie widać nawet 'śladów noszenia', że tak to powiem, a wy oczywiście wiecie o co kaman.

Cena serii Minute Quick Dry (z tą minutą to się nie zgodzę, ale wysychają szybciej niż lakier z tej drugiej serii)  to £1.79, natomiast Expert Last Nail Polish Up to7 Day Wear £2.49. Cena za taką jakość jest naprawdę dobra.
Co prawda nie znajdziemy takiej gamy kolorystycznej jaką proponuje nam choćby osławiona już marka Essie. Kolory są jednak bardzo intensywne i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. No ja napewno :D


Także juz wiecie na co macie zwrócić uwagę przy następnych zakupach w Superdrug;)



2 komentarze:

  1. O dostępność w Polsce nawet nie pytam bo podejrzewam odpowiedź ;/ Ale czas dopisać do listy rodzinki która podeśle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sprawdzałam na polskich stronach internetowych i oprócz top coat'u tej firmy nieznalzałam nic. Ale jesli masz mozliwość je dostaw to myślę, że warto skorzystać;)

      Usuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)