środa, 11 września 2013

School of Make-up? Why not!

Tydzień temu miałam przyjemność uczestniczyć w tygodniowym kursie wizażowym Foundation Level Pro w szkole Agnieszki Brody. Przeżycie niesamowite, świetna atmosfera, a po kursie czuję się zmotywowana i zainspirowana:) Dlatego jeśli zastanawiacie się nad wyborem szkoły czy kursu to polecam szczerze! 
Udało mi sie również trafić na dziewczyny, dzięki którym ten tydzień będzie niezapomniany! Pozdrawiam gorąco, jeśli któraś tu trafiła;):**

1. W akcji - Modelko moja jeszcze raz dzięki!:):* 2. Agnieszka Broda i moja skromna osoba:) 3. Yey!


Dla zainteresowanych www.biarbeauty.com


4 komentarze:

  1. sama chętnie wybrałabym się na taki kurs :) na pewno dużo przydatnych informacji można z niego "wynieść"

    OdpowiedzUsuń
  2. O!też skończyłam szkołę Agi :)i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością taki kurs jest niebywale przydatny.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad! Jestem ciekawa Twojego zdania i opinii, nie czekaj więc i podziel się nią;)